Poprzedni
Następny

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

W jaki sposób można rezerwować mieszkania?
Jest możliwość bezpłatnej rezerwacji mieszkania na okres 1-2 dni. W przypadku rezerwacji na dłuższy okres, można podpisać umowę rezerwacyjną z opłatą rezerwacyjną.

Na jaki okres jest podpisywane oświadczenie rezerwacyjne?
Maksymalnie na dwa miesiące.

Czy w przypadku wniesienia opłaty rezerwacyjnej i następnie podpisania umowy na zakup mieszkania, opłata ta jest liczona na poczet płatności za nieruchomość?
Wpłacona opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet ceny Lokalu wchodzącego w skład Przedmiotu rezerwacji.

Standard wykończenia mieszkania, standard deweloperski – czyli jaki?
Standard deweloperski to mieszkanie do samodzielnej aranżacji i wykończenia. Nasze mieszkania oddawane są w wysokim standardzie, który oznacza: szklane balustrady, parapety, konglomerat lub marmur, okna trzyszybowe, drzwi antywłamaniowe klas C, tynki gipsowy malowany na kolor biały, cichobieżne winy na balkonach deska kompozytowa etc. Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku do prospektu informacyjnego.

Czy w garażu można parkować samochodem z instalacja gazową?
Nie, hala garażowa nie jest wyposażoną w instalacje umożliwiającą parkowanie samochodem z LPG.

Jaki jest harmonogram wpłat za mieszkanie?
Harmonogram wpłat określony jest w prospekcie informacyjnym dla konkretnej inwestycji.

Czy jest możliwość wykończenia mieszkania „pod klucz”?
Obecnie nie posiadamy oferty łączonej: sprzedaż mieszkania + wykończenie pod klucz.

Jaki jest rodzaj ochrony środków wpłacanych przez kupujących?
Dla bezpieczeństwa nabywców wpłaty za mieszkania przyjmowane są na otwarty rachunek powierniczy z indywidualnymi kontami klientów. Bank wypłaca inwestorowi środki zgromadzone na otwartym mieszkaniowym rachunku powierniczym po stwierdzeniu zakończenia danego etapu realizacji przedsięwzięcia deweloperskiego, na podstawie wpisu kierownika budowy w dzienniku budowy, potwierdzonego przez wyznaczoną przez bank osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane.

Co należy robić przy zmianie adresu do korespondencji po zawarciu umowy?
W przypadku zmiany adresu do korespondencji należy wysłać maila z podaniem nowego adresu do korespondencji na adres mailowy r.parafinska@tedexresidence.com lub aldona.pawlak@tedex.pl lub dostarczyć pisemnie do siedziby spółki ul. Nowa 17, Stara Iwiczna.

Close Menu